Pętla motoryczna Farma - Lelin

14:00 Gosia Komentarzy: 3


Pętla motoryczna (edukacyjna) to zabawka, która ma dziecku umożliwić ćwiczenie paluszków, umiejętności chwytania, przesuwania. Czyli jednym słowem: umiejętności motorycznych. Szukając pętli dla Lenki, trafiłam na zabawkę firmy Lelin.

I co? Cudna jest!

Pętla zachwyca estetyką. Drewniane elementy, pokryte miłymi dla oka barwami, z klockami nawiązującymi do mieszkających na farmie zwierząt - aż chce się na nią patrzeć. I nie tylko patrzeć - sama nieraz przy niej zasiadam i przesuwam, przeplatam, przerzucam. Mała rzecz, a cieszy i jakoś tak magicznie uspokaja.

A co na to Lenka? Pętlę zakupiłam, gdy Lenka miała ok. 10 miesięcy. Według mnie to jeszcze zdecydowanie za wcześnie na tego typu zabawkę. Spotkała się z całkowitą obojętnością. Ale teraz... Teraz to co innego. Chętnie po nią sięga i jak zahipnotyzowana wpatruje się w przesuwane klocki.

Pętla motoryczna to świetny pomysł na prezent dla dziecka powyżej 1. roku życia.

3 komentarze:

  1. Świetna, podoba mi się. Moja córka też by pewnie się nią chętnie bawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Pętla jest świetna właśnie dla takich dzieci w wieku kilkunastu miesięcy. A ta jest super :) Nie jakaś tandeta, tylko solidna i naprawdę ładna.

      Usuń
  2. Cudna :) My mamy taką prostą z Ikei, ale też się maluchom podoba, chociaż ta zdecydowanie bardziej cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń